ח"כ מוסי רז: "לא אאפשר פגיעה בזכויות אזרחים, כולל החרדים"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מוסי רז: "לא אאפשר פגיעה בזכויות אזרחים, כולל החרדים"

ח"כ מוסי רז בריאיון ל'קול חי': "אם ינסו לפגוע בזכויותיו של אזרח חרדי, הוא יכול לראות בי ובחבריי הנציגים שלו בקואליציה הזו" | עוד אמר: "זה לא משנה איך ינסחו את זה – החרדים לא ילכו לצבא, אני ממליץ לבטל את חובת הגיוס ולהפוך לצבא מקצועי"

מוסי רז צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ מוסי רז (מרצ) אומר כי הוא מעדיף את בנט כראש ממשלה, על פני בחירות נוספות: "אני מקווה מאוד שתוקם ממשלה. אבל שום דבר לא סגור עד שזה לא סגור. הייתי מעדיף שזה יהיה מישהו אחר בראשות הממשלה. אבל אם זה או בחירות או זה – אז עדיף את בנט. נתניהו אפילו לא אופציה כמובן".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, התייחס רז לנושא הגיוס לצבא: "המתווה של ליברמן זה בסך הכל מילים יפות. אני הייתי מעדיף צבא מקצועי. הרי זה לא משנה איך ינסחו את זה – החרדים לא ילכו לצבא. לכן לטווח ארוך יש רק דרך אחת למדינת ישראל וזה ביטול חובת הגיוס ולהפוך את הצבא למקצועי".

רז נשאל האם זה תקין לדעתו שאותה מפלגה תחזיק גם במשרד האוצר וגם בוועדת הכספים: "כבר היו דברים מעולם. הייתי מעדיף שתהיה חלוקה אחרת אבל זה לא חסר תקדים. אני מצידי הייתי רוצה להיות יו"ר ועדת הכספים – אתה יכול לסדר לי?"

ח"כ מוסי רז הצהיר כי הוא לא יתן לפגוע בזכויות של אזרחים כלשהם, כולל חרדים: "אם יפגעו זכויותיו של אזרח חרדי, הוא יכול לראות בי ובחבריי הנציגים שלו בקואליציה הזו. אדרבה, שהחרדים יודיעו שהם מצטרפים ל'ואליציה. מרצ אף פעם לא פסלה את החרדים. אם החרדים יביעו תמיכה בלפיד כראש ממשלה אני בעד שיכנסו לקואליציה. אני מצפה לרגע הזה".



0 תגובות